Excursió d’un dia per la Garrotxa

Si el que busqueu és fer una excursió d’un dia (amb cotxe) us proposem aquesta ruta circular: anar cap a Olot fins arribar a la zona volcànica, on es pot visitar el Volcà de Santa Margarida i pujar fins al cràter. Aquesta caminada és d’uns 45 minuts si no m’equivoco. La següent parada seria a Santa Pau, un poble ideal per prendre un cafè. Entre Santa Pau i Mieres, més o menys a mig camí, hi ha un salt d’aigua anomenat “Salt de Can Battle” indicat amb un cartell a mà esquerra. Des d’aquí es camina uns 15 minuts. Per menjar recomanem Can Met a Mieres, un restaurant popular entre la gent d’aquí. Continuant cap a Banyoles us recomanem anar a passejar pel llac i parar a prendre alguna cosa en “el Banys Vells”, un bar amb palanques de fusta sobre l’estany, amb boniques vistes. És un bon lloc per fer un cafè o un gelat, però per menjar és bastant car. Això sí, prenent alguna cosa l’accés a la zona de bany és gratuït. Sortint de Banyoles, la propera parada seria el poble Medieval de Besalú. Des de Besalú es torna a l’apartament en 15 minuts.

Oix i Beget

Una altra ruta circular seriosa visitar Castellfollit de la Roca, i des d’allà agafar la carretera d’Oix i continuar fins a Beget. Des Beget pot continuar fins a Camprodon i tornar a baixar a Montagut des d’allà. Si viatgeu amb nens podeu combinar la ruta amb una visita al Parc d’Animals de Molló.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.