Excursió d’un dia per la Garrotxa

Si el que busqueu és fer una excursió d’un dia (amb cotxe) us proposem aquesta ruta circular: anar cap a Olot fins arribar a la zona volcànica, on es pot visitar el Volcà de Santa Margarida i pujar fins al cràter. Aquesta caminada és d’uns 45 minuts si no m’equivoco. La següent parada seria a Santa Pau, un poble ideal per prendre un cafè. Entre Santa Pau i Mieres, més o menys a mig camí, hi ha un salt d’aigua anomenat “Salt de Can Battle” indicat amb un cartell a mà esquerra. Des d’aquí es camina uns 15 minuts. Per menjar recomanem Can Met a Mieres, un restaurant popular entre la gent d’aquí. Continuant cap a Banyoles us recomanem anar a passejar pel llac i parar a prendre alguna cosa en “el Banys Vells”, un bar amb palanques de fusta sobre l’estany, amb boniques vistes. És un bon lloc per fer un cafè o un gelat, però per menjar és bastant car. Això sí, prenent alguna cosa l’accés a la zona de bany és gratuït. Sortint de Banyoles, la propera parada seria el poble Medieval de Besalú. Des de Besalú es torna a l’apartament en 15 minuts.

Oix i Beget

Una altra ruta circular seriosa visitar Castellfollit de la Roca, i des d’allà agafar la carretera d’Oix i continuar fins a Beget. Des Beget pot continuar fins a Camprodon i tornar a baixar a Montagut des d’allà. Si viatgeu amb nens podeu combinar la ruta amb una visita al Parc d’Animals de Molló.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *